سایت دانلود-دانلود رایگان
دانلود رایگان ترفندها ، نرم افزار و مداحی و بازی و کتاب

ICOOLSOFT DVD TO MKV CONVERTER

نرم افزاری برای تبدیل دیسکهای ویدیویی دی وی دی به فرمتهای  HD AVI,H.264,MKV,HDWMV,HD MOV,HD MPEG

بعد از اینک برنامه را نصب کردید ،برنامه را ببندید و در آتوران روی PATCH بزنید و در صفحه ی باز شده روی  INSTALL کلیک کنید.

در پنجره باز شده بروی PATCH  کلیک کنید تا فایل  ICOOLRIPPERMUI2_DLL.DLL را  PATCH کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 16 تير 1390برچسب: تبدیل فرمتICOOLSOFT DVD TO MKV CONVERTER,
ارسال توسط حمید

Ashampoo Movie shrink & Burn

برنامه ای برای تبدیل فرمت فایل های ویدیویی و رایت آنها بروی سی دی و دی وی دی ،این برنامه فایل های ویدیویی را به فرمت هایی نظیر MPEG-4,AVI,DIVX,Xvid,MPEG-2,VOB,MPEG1 و WMV,MOV  تبدیل کرده و سپس آنهارا بروی هارد و یا دیسک ذخیره می کند . این برنامه قادر به ساخت دیسک های  Divx  قابل پخش در پخش کنندهای خانگی نیز میباشد.نسخه ی جدید برنامه دارای قابلیت تبدیل فیلمها به فرمت های استریم برای استفاده در سایت ها می باشد . محیط برنامه زیبا و خلوت بوده و کار کردن با آن نیز ساده می باشد.

پس از نصب برنامه را اجرا  کرده و در پنجره ای که باز می شود ، بروی کلید Enter code   کلید کنید تا پنجر ه ی دیگری باز شود سریال را وارد کرده و ok  را بزنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط حمید

Acme CAD Converter 2010v8.0

برنامه ای برای تبدیل فرمت فایلهای DWG,DXF,DWF به فرمتهای BMP,WMF,GIF,JPEG,PCX,TIFF,PNG,TGA,DXF,DWG,SVG,SVGZ,CGM,EPS,PDF,HPGL با امکان تبدیل گروهی.

پس از نصب ، برنامه را اجرا کرده و از منوی Help گزینه Register را کلیک کنید و در  پنجره ای که باز می شود سریال را بر اساس فایل Keygen  وارد کرده و بعد کلید Register را کلیک کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 13 تير 1390برچسب:تبدیل فرمت,
ارسال توسط حمید

Pictures Toexe Deluxe

این نرم افزار برای تبدیل تصاویر به فایل های اجرایی به کار می رودشما تصاویر ی به فرمت jpg,bmp,gif به این برنامه می دهید و سپس فایل اجرایی مستقلی دریافت میکنید که برای مشاهده تصویر درون آن احتیا ج به هیچ نرم افزار کمکی خاصی نیست .یکی دیگر از امکانات جالب این برنامه این است که فایل تولید شده را می توانیدبه عنوان محافظ صفحه نمایش نیز به کار ببرید این برنامهع از 19 زبان دنیا پشتیبانی می کند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط حمید

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
<